Thu, 9th April 2009

Dengan gumbiranya aku mewar²kan bahawa blog geng GPPS telah pun ditubuhkan. Dengan senang hati juga aku membuat blog tu pd pg tadi atas saranan dari geng GPPS sendiri iaitu Cik Mehan.

Aku harap dengan tertubuhnya blog GPPS ni dapat la aku melepaskan rindu pd geng² aku ni. Huhuhu. Yela, skg ni nak jumpa amat payah sekali. Tambah plak, ada diantara kawan² aku dah nak habis belaja. Tau² la bila dah bis belaja, masa mst akan tertumpu pada keje plak. Bila la ada masa dah nak berjumpa berkumpul bersama. So, bila dah de peluang cam ni kalo lepaskan memang la rugi. :p

Jika sebelum ni, berhubung dlm fs. Tapi,sekarang ni aku nak buka fs pun dah malas. Seminggu sekali je aku cek pun. Sorry la pada kawan² yang ada menghantar testi tapi aku tak reply² lagi.

Maaf juga andainya korang tertanya² apsal nampak cam blog separuh siap. Blog tu masih banyak lagi mende yang aku nak touch-up tapi oleh kerana pc aku mengong hari ni. Tak banyak la yang aku edit & tambah. Lagi pun sesi pembelajaran aku tak habis lagi. Kene tanya ngan 'tok guru' ni. Hahaha

Harap sume kawan aku berpuas hati di atas terbina nya blog geng kita ek. Kalo ada sebarang komen @ pendapat just bgtau je kat cni @ di blok GPPS. Aku akan cuba mengubahnya untuk menjadi yang lebih cantik & best.

0 comments: