Tue, 6th October 2009

Assalamualaikum
aduhai...masuk bln 10 dh
entry dlm blog ni baru brp kerat
huhuhu..sedey & sadis aku tgk!

dah bape hari aku tingin nk update blog ni
tp hampess...hrp ke teringin je la
jari tak jln nk menulis

mood raya masih ada!
tp mslhnya aku smp ke hari ni
lom lg habiskan posa 6 aku...
baru sehari posa dh demam
ape kes nih!!
sekeh mau???!!

komen aku tentang raye taun ni
ialah bezzz amat brbanding ngan taun² lepas
nk tau nape?
tak sangke la plak f.i.l aku turut serta
dtg hari raya ke-2
tu pn daddy & adik² lelaki x dtg same

dlm pada masa yg sama
ade la gak benda yg tak bape bezz
bole kata aku tak sempat kemana²
nk bertandang ke umah kengkawan & sedara
hanya yg datang ke umah je la aku jumpa

yg tak beznye lg adalah
raye ni mana² family pn tak bergambar raye
ape ke heinye wei??
nama je ada camera...
pic len yg aku amek
cis!!
harapkan pagar
pagar makan padi
oii, pagar mana da mulut nak makan!
sape punya peribahasa la nih
nah! sile amek balik

hahaha

dah la insiden baju raya terjadi sekali lg
akan tetapi harap jangan terperdaya ye
baju raye makcik totap VOUGE uuuu...!
vouge sgt smpkn de selai baju yg tak siap dijahit!
wakakaka
huh...amek ko raye ngan baju x siap

raya ke-3 de lak majlis kenduri kawen
merangkap kawan aka sepupu aku
so dh dia bt majlis
aku pe lagi tompang juin la
sambut anniversary di kenduri org
hohoho

dlm sedar tak sedar
dah 2 taun aku kawen...
rase cm baru semalam je aku nikah
hekhekhek...
ehem..ehem..imbau kenangan le plak
u make me blushing...*wink*
hahaha...perasan!!

dah ah
sape rasa² nk usha pic raye ritu
sume ada d cni <<<--- plz la klik sekali

* to Sally...im so so sorry...InsyaAllah baju Gpps akan kuo utk tatapan korang...

0 comments: