Tue, 10th March 2009

Alhamdulillah, perjalanan pergi & balik ke kampong telah selamat. Tapi mata aku masih kelat ya amat sebabnya malam tadi aku lepak kat tempat keje hubby aku. Tu sume disebabkan oleh h/w jam teruk. Sampai kt Jln Duta kol 8.30pm. Lambat hamat. Huwaaaa tolong...aku ngantuk nih. Siap leleh air mato den ni ha.

~ Jammed kat Tol Jelapang ~


Tak de banyak aktiviti yang aku buat di kampong. Yang pastinya, ada sambutan besday Anis & Aap ari sabtu & fam gathering ari ahad tue. Sememangnya meriah walaupun tak dapat kumpul sume adik beradik. Pic akan menyusul kendian eaks. Sabo ye.

Ada 2 jemputan kenduri kahwen yang di buat pada satu tarikh yang sama 15/03/09 bersamaan hari Ahad ni. Sememangnya, aku belom putuskan untuk pergi ke tidak. Orang dah menjemput takkan kita tak nak pergi kan. Lagi pun sejak akhir2 ni aku terasa cm nak makan nasi minyak je. Hohoho.

Kenduri 1: Kenduri saudara Bonda (Tok Ndak) di Kamunting Taiping. (Sememangnya aku tak dapat hadir)
Kenduri 2: Anak kepada kenalan keluarga di Bukit Beruntung. (InsyaAllah, kalo tak de aral)

~ Esok petang aku & k. Ella akan berangkat pulang ke kampong semula. Bercuti sampai hari khamis. Ada urusan tanah yang belom selesai. Doakan semoga segala urusan berjalan dengan lancar. Ameen~

4 comments:

~*Krsty_Pinky*~ said...

wah..kerap balik tu..
byk cuti ekau yek awa..

~:|:sara:|:~ said...

tu la...
nsb baek AL aku byk lg...
kalo tau mau parah gak dok balik kpg 2 3x seminggu...

~*Krsty_Pinky*~ said...

bp AL ko ade per year?

~:|:sara:|:~ said...

16 hari je..huhuhu
aku dah guna banyak..tgl 6 ari je g..