Mon, 18th May 2009

Weehaaa!!!tora datang lagi...hukhukhuk. Ingat eklan tora/dendang ke. Hahaha.

Dah 2 minggu aku balik dari percutian yang bombastic tue tapi sampai hari ni aku tak leh lupakan kenangan berada d sana. Huhuhu. Sadis amat!. Rasa nak jejak lagi ke sana. Tiba² je aku jatuh cinta pada tempat tue. Hukhuk. Sampai hari ni aku still lagi cuti² mood. Seb bek la keje tak banyak. Hehehe.

Hari ni aku rerajinkan diri mengeblog sbb nya aku d tag oleh kak aku suealeen. Sebenarnya aku cam tak bape paham ngan aturan tag yg dia berikan. Tapi akan aku cuba jawab. Hahaha.

~Namakan tempat ini?~
(1#) Pulau di Malaysia
(2#) Tidak terlalu ramai pelancong
(3#) Syurga untuk scuba divers





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~ Hope ya enjoy!Aku begitu jatuh cinta pada tempat ni. Serasa tak mau balik ke cni. Nak dok kt sana trs berkawan ngan ikan. Berangan leh la. Huhuhu. Sila lah teka dimanakah tempat yang dimaksudkan. Hehehe. Sudah pasti ramai yang tahu sbb aku baru je blk dr tempat ni. Hukhukhuk.

4 comments:

suealeen said...

isk... seksi la mat yang dok bertinggung tu!

~:|:sara:|:~ said...

owh c daniel....hahaha...
rajin depa melayan kerenah kami yang mengong sume ni..wakaka..

noorra said...

muka daniel cam pak tam eida. si Aleh...tambah bila dia ikat tocang. kaki lawak juga...

~:|:sara:|:~ said...

dats true...hahaha...