Thu, 28th May 2009

Dengan rajinnya hari ni aku p amek award kt blog kak aku. Huhuhu. Punya lama dia buat baru hari ni aku p amek. Dalam dok sebok buat keja pn aku leh lagi nak melencong ke lain. Huhuhu. Lantak la. Naik pening pala ni ngadap keja yang semestinya sampai taun depan pn takkan habis. Time kasih sebab memberi award ni kt aku. Buat susah² aje. Len kali bagi la lagi. Leh aku buat koleksi manyak². Kakaka.



The rules:
*Place the award logo on your blog.
*Nominate 10 other blogs which show “Attitude and/or Gratitude”
*Link to the nominees on your blog post.
*Comment on their blog that you have nominated them.
*Share the love and link to the person who nominated you.

5 Fakta Si Pemberi Award (suealeen):-
-*- Kakak aku no. 4
-*- Punya anak 3 orang - Mastura, Adam & Syafiah
-*- Suka melancong
-*- Suka berblog, main game
-*- Berpolitik pn ok juga

5 Fakta Si Penerima Award (~:|:sara:|:~):-
-*- Anak bongsu dr 5 adik beradik
-*- Bekerja setengah masa, setengah lagi lepak, chating, main game
-*- Suka melancong gak
-*- Suka baca novel
-*- Kaki wayang dah sekarang ni. Huk². :)

Calon-Calon Penerima Award:-
-*- Geng-geng GppS - cik salypaz, cik mehan mohandez, cik dye draculaz & cik cda cipanz
-*- Abg Kemal
-*- Didiz
-*- Kak Sa
-*- Susah sangat nak pk kan nama. Kepada semua yang membaca blog ini. Anda adalah calon² untuk menerima award ini. Huhuhu. Jadi sila lah ambil ye & tampal di blog anda.

0 comments: