Tue, 28th July 2009

Letih & penat masih terasa walaupn hari minggu dah 2 hari berlalu ditambah lak ngan keje ujung bulan. Bila malam tiba tak tunggu lama nak lelapkan mata:D.

Sabtu & Ahad td penuh xtvt aku bersama family & geng. Hari Sabtu spt yang di rancang aku, huby & kk ela trs memecut ke Sunway Piramid. Drpd perkhabaran kk aku, waida & kk lina sekeluarga akan turut serta. Nak main bowling punya pasal!.

Setelah smp igtkan boleh la pekena bowling kt Sunway 2 3 round. Ade lak tournament mende ntah hbsnye kol 11 mlm. Takkn aku nak tunggu sebegitu lama. So tepaksa la cancelkan utk main di Sunway.

~ Lihatlah betapa ramainya penonton ~

Ada plak yg beri cadangan utk main bowling di Summit USJ. Setelah dipersetujui oleh semua ahli, memecut lak ktorg ke sana. Dapat juga merasa 3 round main bowling. Amat memalukan sape yg tengok sbbnya bola tak tentu hala. Tapi sekurang²nya aku dapat gak 2x strike!hahaha. Bule la dr x dpt langsung;)). Nak tgk pix sila la biu cni.

~ Bowling at Summit USJ ~


Ahadnya, lepas bekpes kitorg gerak pula ke KL Tower. Ini adalah perjumpaan ahli kumpulan utk sesi penjelajahan dlm KL. Tapi ahli pulak x cukup. Sadis sekali!. So, sape² nk biu pix sila ke cni.

Balik dr KL Tower dh pukul 4 lebih. Lepas turunkn derang kt stesen monorail & LRT smpt g singgah JJ. Lapo siot kt sane x mkn. Hati ni tingin je lepak kt Restoran Berputar Sri Angkasa. Tanye regha sorg 80 hengget sekepala utk open buffet lunch tebantut niat. Kalo aku & huby 2 org ok gak sekali sekala tp xkan aku nak tinggalkan yg lain². X smp hati babe!

Selain dr bowling, skg ni aku naik gian ngan keta lumba. Ni F1 Stimulasi Kl Tower punya pasal la ni. Sbbnya kalo korg naik atas Kl tower tue, de tiket tmbhn utk ke Animal Zone, Ponny Ride & F1 Stimulation Park. Best bangat drive keta lumba tue!. Merasa la jugak cmne dok dlm keta tu walaupn aku tau yg tu ps2. Hahaha. Masa singgah JJ pn aku sempat belumba keta ngan huby 2round kt game park. Lepaskan gian:)).

K arr..tu je nak cite..tanak baca sila pangkah disblh kanan atas sekali, kalo dh baca jgn lupa komen!;))

2 comments:

nur-al-AIN said...

failed gile main game kete.. comfirm terbabas..haha..mungok2 je

~:|:sara:|:~ said...

main game kete ni sng nya pakai auto je dr manual..manual ssh sket nk control...hehehe

nyway, thanx singgah!