Wed, 15th July 2009

Haiyakkk!!ari ni aku terjaga kol 8.59#-obayangkan la aku masuk keje kol 9. Seminit mana cukup nak mandi & bersiap segala. Kalut!Serabut!Lantak la kene marah pn. Nanti aku bgtau la aku mangun lewat takkan nak marah kot;)). Seb bek jugek umah dekat ngan opis, kalo jauh mau lak kene tempoh ngan trafic jammed habis la aku b-).

Sampai opis kol 9.15#:-Slega sbb bos aku tak de. Memang lega banyak sbbnya keja aku semalam aku tinggalkan atas meja cmtu je. Huhuhu. Bukan aku tak kemas, kemas tp banyak sgt. Ni sume consultant punye cite la ni. Bos aku siap complent dpt consultant manyak songeh!.

Setelah aku meneliti kenapa kejadian mangun lambat itu terjadi baru aku tau sbbnya ujan lebat lak pg td menjadikan tdo aku amat nyenyak sekali;)). Mendung + sejuk je sape la yg tak rasa ngantuk & nyenyak!.

Keje msh berbaki. Tgk la aku rajin aku siapkan la ari ni. Kalo x, alamatnya sok lusa la baru siap:| (jgn tiru mcm sy). Apa nak jd ngan aku ni, bila la nak insap...Ishk!.

* Yuhoo ptg ni pasar malam...ape nak beli x tau:-??any idea?

4 comments:

suealeen said...

aku ingat hang dah bangun.. sebab aku dengaq bunyi alarm tu...

sorry la tak kejut.. aku tengah mendung.. tak pk banyak benda lain...

~:|:sara:|:~ said...

x pa..
alarm yg aku pasang tu aku offkn balik tu pasai aku bangun lambat..
hehehe...

its ok...aku no hal..;P

kak Bib said...

Laa...sesekali jadi cam tu mesti kalut tahap gaban!!! bayangkan mandi semua cepat2.

oiii sebut pasai pasar malam teringat nak makan sizzling noodle tu lagi...sedap je!! nak p maju ahmad lagi...

tak lama lagi tambang bas nak naik lagi....alamat susah la nak p mah ang dah...

~:|:sara:|:~ said...

mmg kalut tahap apa pn x tau la..bygkan jaga kol 8.59 then klip mata sekali dah kol 9...tak ke kalut nak siap...*seb bek le dan mandi...kalo x ashyum je sehari...wakakaka..

sblm tmbg naik ni meh la umah kami..aduhai ssh gak la cmni nak blk kpg selalu nek bas...

mai cni leh p psr mlm beli mee sizzling..sedap wooo..tp la ni aku dah jarang beli dah..jet tak bape gemo..huhuhu